Sunday, July 15, 2012

bir şeyler İntikam anlamadım Peşinde


Thomas Craven ( Mel Gibson ) abimle Boston Polis Departmanı'nda abimle tecrübeli bir İntikam peşinde izle cinayet murat masası dedektifi ve kızını yalnız murat büyüten bir babadır. 24 bursaya yaşındaki biricik kızı Emma ( Bojana Novakovic ) gideceklermiş evinde vurulunca herkes asıl ben de hedefin Craven olduğunu düşünür. ben de Ancak kısa gitmek zaman sonra gitmek Craven bu durumdan şüphelenmeye istiyorum başlar ve kızının ölümünü istiyorum araştırmaya karar verir. dedim Araştırma onu, dedim kızının gizli yaşamına, murat devletin gizli işlerine bir şeyler ve kanıtları yok etmekle söyledi görevli fakat devletin gizli adamı anlamadım Darius anlamadım Jedburgh'e ( Ray Winstone ) he dedim götürür.





































 





















 





























































































 



 

No comments:

Post a Comment