Tuesday, July 10, 2012

GELİNCİKLER








 Yol manzaraları hep güzeldir. Antalya' ya giderken çekmiştim bu fotoğrafları.Zamanına göre  ay çiçeklerine,

haşhaş tarlarına rastlarız. Bu sefer gelincikler vardı.






 Muhteşem bir manzaraydı benim için. Gitmeden önce gelinciklerle bir resme başlamıştım.






Dönüşte devam ettim. Birkaç ayrıntı kaldı ama dayanamadım koydum.

Bir de Bedri Rahmi' nin Çakıl şiiri geldi aklıma,

Seni düşünürken

Bir çakıl taşı ısınır içimde

Bir kuş gelir yüreğimin ucuna konar

Bir gelincik açılır ansızın

Bir gelincik sinsi sinsi kanar

Seni düşünürken

Bir erik ağacı tepeden tırnağa donanır

Deliler gibi dönmeğe başlar

Döndükçe yumak yumak çözülür

Çözüldükçe ufalır küçülür

Çekirdeği henüz süt bağlamış

Masmavi bir erik kesilir ağzımda

Dokundukça yanar dudaklarım

Seni düşünürken

Bir çakıl taşı ısınır içimde

Bedri Rahmi Eyuboğlu

Bu haftayı da böylece bitirelim. Güzel bir hafta sonu diliyorum hepimize.

No comments:

Post a Comment