Monday, August 13, 2012

Kına Detayları..

Bugün anlam veremediğim bir karın ağrısı çekiyorumm.. Artık stresten mi, yoksa müstakbel eşimin hissettiği ağrıları ve acıları benim hissedebiliyor olmamdan mı kaynaklanıyor anlamış değilim ama özellikle herkes "ne kadar kaldı bakalım" diye sorduğunda bıçak saplanıyor gibi oluyor.

Bu aralar ne kadar çok şey hallettik halbuki, neyin stresi bu acaba..

Şundan iki gün önce ne kadar rahattım. Herşey normaldi, sanki daha varmış gibi, herşey bitmiş, düğün gününü bekliyormuşuz gibi geliyordu. Yarın gerçi yine o moda geçerim herhalde. Bugünkü özel bir durum olabilir, pazartesi sendromu belki de.... (böyle kandırıyorum işte kendimi)

Madem öyle işin stresli değil eğlenceli kısımlarından bahsedeyim bakalım..

Eveeet geldik kına detaylarına..


  • Kına gecesi giyeceğim elbisemi aldık. Yeşilli, doreli, kahverengili hoş bir elbise.. Çok beğenerek aldım. Yatağımın tam karşısında asılı,o günü bekliyor.

  • Kına yapılırken giyeceğim kostümüm de hazır. Bu aralar herkesin giydiği, kaftan ve bindallıların aksine bizim göçmenlerin giydiği Üsküp kostümünü tercih ettim. Bir ara vazgeçmiştim ancak yoğun talepler üzerine kuzenimin de yardımıyla şahane bir kostüm bulduk.

  • Arkadaşlarımın kına taçlarını da kendimiz yapalım dedik. Taçları ayrı almıştık, sonra gidip pudra renginde de tüller aldık. Teyzoşum ve kuzenimle bir güzel kestik diktik. Enteresan oldular.

  • Kendi tacım da hazır. Onu da bir arkadaşım ayarlamıştı,müthiş bir şey. Onun için de şifon aldık, arkasına tutturacağız. Herhalde yarın falan da diker, hazırlayıp bir kenara koyarız.

  • El mumlukları da bizzat yine teyzoşum tarafından hazırlandı. Pembiş pembiş çiçekli, çok şirinler. Ben öyle hazır kınacılardan gidilip alınmış ürünlerden pek hoşlanmıyorum. Herkesde aynı olan tepsiler, hazır duvaklar, kına hediyeleri falan..

  • Kına hediyeleri demişken. Kınalıklarım harika. minik çantalar örüldü bunun için. kına poşetlerini bunların içerisine koyacağız. hepsi rengarenk, bıcır bıcırlar..

  • Kına gecemin hatırası olarak da bu haftasonu birşeyler aldık. Ama onun gerçekten sürpriz olmasını istiyorum. Sadece şöyle diyebilirim ki aldığımız yerdeki adam ne amaçla kullanacağımızı söylediğimizde küçük bir şok yaşadı. Ordan da üzerine süs yapmak için bir kınacıya gittik, çantadan elimizdeki numuneyi çıkarınca "napcanız ki bunu dedi" söyleyince de "ay nerden aldınıııızzzzz" dedi. Herhalde haftaya gidip o mağazada bunlardan çeşit çeşit görürüz :))) bunu sizlerle paylaşmak için 3 eylül olmasını istiyorum hemen, çünkü çok sabırsızlanıyorum.

Gelelim kına dekorasyonumuzu;




  • Bir kere olmazsa olmazımız ampullerimiz. Geçen sene nişanda kullandığımızda büyük ilgi görmüştü. Şimdi Cem'in babasının da yoğun talebi üzerine renkli ampuller kullanacağız.

  • Dekorasyonumuzda bolca fener ve mumlar kullanılacak. (Umarım rüzgarın azizliğine uğramayız)

  • Havuzun üzerini de çiçeklerle süsleyeceğiz.

  • Bahçenin girişine de "Sidal Evleniyor" diye bunting tarzı bir şey yapıyoruz.

  • Onun dışında tüm dekorasyon detayları tarafımca yapılacak olup, o güne kadar herkesden saklanacaktır. (anneme hafif çıtlatmalarım var ama deli olduğumu düşündüğünden vazgeçirmeye çalışınca daha fazla anlatmadım)

 Şimdilik bu kadar. Fotoğraf koyamadığım için üzgünüm. Bu haftasonu bunları çekmek için hiç fırsatım olmadı. Fotoğrafları çekildikten sonra yazının içerisinde minik minik koyacağım.

Aaaa unutmadan kına müzikleri için Begüm'e de burdan tekrar tekrar teşekkür ediyorum. Çok eğleneceğimiz harika bir gece olacak onun sayesinde..

Bu arada farklı fikirlerinize de açığım.. Sürpriz kalan detaylara da acil ihtiyacı olanlar için ayrıca ilham periliği yapabilirim. Hatta daha başka fikirler de verebilirim. Sadece bir mesaj atmanız yeterli ;)))

No comments:

Post a Comment